Støt OvaCure

OvaCure generalforsamling 2022

OvaCure afholdt generalforsamling mandag den 14. marts, 2022.

På generalforsamlingen berettede bestyrelsen om det forgangne år, ligesom årsregnskabet, kontingentet og valg af revisor var på dagsordenen.

Årsberetning

OvaCure opnåede rigtig meget i år 2021. I forbindelse med lanceringen af en ny hjemmeside, blev det således muligt at donere via donationsmoduler, og der blev sat fokus på systematisk medlemsgenerering. Dertil afholdte OvaCure det første symposium i to år, der med spændende oplæg og et yderst engageret publikum, blev en stor succes. En stor del af år 2021 er desuden gået med at planlægge OvaCure Innovation Challenge, der skal afholdes i år 2022. Det ser OvaCure meget frem til.

Årsregnskab, kontingent og revisor

OvaCures bestyrelse godkendte årsregnskabet, og det blev besluttet at fortsætte med Aaen og Co. Statsautoriserede Revisorer.

Kontingentet blev på samme måde fastholdt på 50 kroner. Foreningen skal bruge 300 kontingentbetalende medlemmer per år. Foreningen skal yderligere bruge 100 gaver om året á 200 kr.

Valg af bestyrelse

OvaCures bestyrelse blev genvalgt, men med en ændring på formandsposten. Anne Cathrine Wilhjelm er således ny formand for OvaCures bestyrelse.

Nuværende bestyrelse består herved af (pr. GF afholdt 14. marts 2022):

Navn                                                                                             Periode                         Note

Pernille Randrup Deleuran                                                        2022-2024                    Siddende bestyrelsesmedlem

Anna Frellsen                                                                                 2021-2023                    Genvalgt i 2021 for ny periode

Ulrikke Olufsen                                                                              2022-2024                    Siddende bestyrelsesmedlem

Alexander Peitersen                                                                     2022-2024                    Siddende bestyrelsesmedlem

Anne Cathrine Wilhjelm (formand)                                         2022-2024                     Siddende bestyrelsesmedlem

Du kan læse det fulde referat fra generalforsamlingen her.